Dziļā auto pulēšana

Dziļās auto pulēšanas uzdevums ir noņemt bojātās lakas augšējo slāni un padarīt virsmu ideāli gludu. Dziļās auto pulēšanas laikā tiek likvidētas aptuveni 90-95% švīku un bojājumu, izņemot gadījumus, kad lakas un krāsas bojājums sasniedz grunts līmeni. Pateicoties dziļajai auto pulēšanai auto izskatīsies kā jauns. Pirms sākt dziļo auto pulēšanu, automašīnu nepieciešams kārtīgi nomazgāt, nožāvēt, attīrīt no bremžu un rūsas putekļiem, attīrīt no bituma, aplīmēt visas plastmasas un gumijas detaļas, lukturus, un moldingus ar karstuma izturīgo līmlentu, lai pulēšanas laikā neradītu defektus.

Pirms veikt pulēšanu katrai no automašīnas detaļām, ar krāsas biezuma mērītāju tiek pārbaudīts krāsas biezuma slānis. Pārsvarā gadījumu auto ražotāji rūpnīcā krāsā auto detaļas ar krāsas slāni no 90-180 mikroni. Krāsas slānī ietilpst: grunts krāsa, krāsa, laka. Ja kāda no auto detaļām ir pārkrāsota, tad krāsas biezuma mērītājs uzrādīt daudz lielāku rādījumu, kas nozīmē, ka uz automašīnas detaļas ir pārkrāsota. Ja rādījums ir virs 300 mikroniem, tad detaļa ir bijusi arī špaktelēta.

Pulēt automašīnas, kuras ir bijušas pārkrāsotas ir īpaši grūti, jo nav zināms cik liels lakas slānis ir automašīnas konkrētās detaļas. Auto dziļā pulēšana tiek veikta vismaz 3 soļos. Tādēļ arī to sauc par 3 soļu pulēšanu. Tiek sākts ar rupjo pulēšanas pastu un rupju pulēšanas ripu, tad vidēju ripu un pulēšanas pastu un nobeigumā smalku ripu un finiša pulēšanas pastu. Auto tiek sagatavots atdošanai klientam – noņemtas visas līmlentas, virsbūve tiek attaukota un attīrīta no pulēšanas pastas paliekām. Lai auto virsbūve tiktu aizsargāta tiek uzklāta speciāla pasta, kas satur SiO2 daļiņas un dod virsbūvei hidrofobu efektu – atgrūž ūdeni, netīrumus, putekļus. Tiek notīrīti stikli no ārpuses un riepām uzlikts pārklājums kas dod matētu efektu un aizsargā no putekļiem un mitruma. Dziļās auto pulēšanas veiktos darbus varat apskatīt šeit

Dziļā auto pulēšana
Dziļā auto pulēšana Caroscar.lv